Ohjeita ja usein kysyttyjä kysymyksiä

Miten aloitamme paperinmyynnin?

Aloita myynti kohdasta ``tilaa myyntiesitteet``.

Mitä tarkoittaa ennakkomyynti?

Ennakkomyynti tarkoittaa tuotteiden myyntiä etukäteen myyntiesitteiden avulla. Sopiva myyntiaika on 1-3 viikkoa, jonka aikana voitte kerätä tilauksia tuttavilta, sukulaisilta, naapureilta ja työkavereilta. Myynnin päätyttyä laskette tilaukset yhteen ja tilaatte tuotteita myyntiänne vastaavan määrän.

Voimmeko tehdä suoran tilauksen?

Voitte tehdä suoran tilauksen. Olemme tehneet valmiita tarjouspaketteja, joihin voitte tutustua paperinmyynnin sivulla.

Miten teemme tilauksen?

Tilaus tehdään kauppamme kautta, kohdasta ``tee tilaus kaupasta``. Lisää tuotteet ostoskoriin ja lähetä tilaus. Tämän jälkeen pääset täyttämään ryhmäsi yhteystiedot. Kun olemme vastaanottaneet tilauksenne, saatte siitä vahvistuksen sähköpostilla. Huomioikaa, että tilaajan on oltava 18-vuotta täyttänyt.

Milloin ja miten tilaus toimitetaan?

Toimitusaika on 1-3 viikkoa riippuen toimitusruuhkasta. Sovimme kanssanne erikseen milloin tuotteet toimitetaan. Toimitus tapahtuu kuljetusliikkeen toimesta lavarahtina arkisin virka-aikana. Toimituspaikaksi kannattaa valita paikka jonne tuotteet on helppo purkaa, esim. autokatos, koulu tms. Kuljetusliike soittaa ennen toimitusta.

Milloin saamme laskun?

Saatte laskun kun tuotteet on lähetetty. Laskulla on maksuaikaa vähintään 14 päivää tuotteiden toimituksesta. Erilaiset tarjouskampanjat voivat sisältää pidempiä maksuaikoja. Ilmoittakaa tilauksen yhteydessä maksajan nimi, osoite ja sähköposti. Lasku toimitetaan sähköpostitse tai verkkolaskuna (jos käytössänne on sellainen).

Tuleeko meille laskutuskuluja?

Teille ei tule laskutuskuluja.

Huomioikaa että meiltä lähtee maksumuistutus automaattisesti viikon kuluttua eräpäivästä, joka voi sisältää kuluja. Jos tarvitsette laskulle lisää maksuaikaa, ottaa meihin yhteyttä viipymättä, niin voimme sopia uuden maksupäivän.

Milloin saamme tuoton käyttöön?

Tuotto jää käyttöönne heti. Laskutamme teiltä tuotteiden ostohinnan.

Tuleeko meille toimituskuluja?

Yli 50 tuotteen tilauksiin ei tule rahtimaksua. Alle 50 tuotteen tilauksiin lisätään pientoimitusmaksu, joka on 10 €. 50 tuotetta on pieni määrä, joten saatte helposti rahtivapaan toimituksen.

Voimmeko myydä tuotteita yrityksille?

Tuotteita voi myydä myös yrityksille. Voimme halutessanne laskuttaa yritykset puolestanne, jotta yritys saa ostoksestaan verovähennyskelpoisen kuitin. Yritysmyynnin tuotto jää käyttöönne heti, sillä saatte tuotto-osuuden suuruisen alennuksen laskustanne.

Miten toimimme jos tuotteita on myyty yrityksille?

Tilaus tehdään normaaliin tapaan kauppamme kautta. Tehkää koontitilaus eli kaikkien asiakkaiden tilaukset yhteensä. Tilauslomakkeen alaosassa on vapaan tekstin kenttä, johon voitte eritellä yritysten tilaukset. Huomioikaa, että yritysten tilaukset + tiedot tulee olla meillä etukäteen, ennen tilauksenne toimitusta. Emme laskuta yritysasiakkaita jälkikäteen.

Mitä tietoja tarvitsette yrityslaskutettavasta ja miten laskutus tapahtuu?

Tarvitsemme yrityksen koko nimen, Y-tunnuksen, tilaajan nimen sekä sähköpostin ja yrityksen laskutusosoitteen. Jos yrityksellä on verkkolaskutusosoite, suosittelemme toimittamaan nämä tiedot meille sähköpostilla virheiden välttämiseksi. Laskun toimitustavat ovat sähköposti tai verkkolasku. Lisäämme yrityksen yrityksen laskuun laskutuslisän 5 €.